Winalite - Latvijā

Winalite - Latvijā

 

Runājiet, lai jūs sadzirdētu, un klausieties, lai zinātu, kā jārunā!


Lietišķās Informācijas Dienests izdod ļoti daudz labu un vērtīgu grāmatu. Faktiski lielākā daļa mana grāmatu plaukta, ja  runājam par darbu - manu mīļo mārketingu un klientu apkalpošanu :) , pārdošanu utl.lietām, ir tieši no LID. Viens no pēdējiem pirkumiem - kaut arī izdota jau labi sen - 2008.gadā - ir "Pārdošanas meistari".   

 Viena lieta - visiem tīkliniekiem ir noteikti vērts šo grāmatu lasīt un - m ā c ī t i e s! Tā taču  ir mūsu ikdiena - komunicēt ar cilvēkiem, būt modriem un vērīgiem un - jā - pārdot, pārdot, pārdot. :) Es te nedomāju šauro "nopārdot preci"  vai mūsu gadījumā - pārdot Love Moon iepakojumu. Es domāju - pārdot - jebko. Visa komunikācija būs Jūsu reputācija, un viss ietekmēs Jūsu darījumus  ilgtermiņā. Faktiski tās jau  ir attiecības - attiecības ar potenciālo klientu un/vai  sadarbības partneri. Jebkurā vietā. 
Šo grāmatu noteikti ieteiktu ikvienam, kurš domā par savu biznesu jebkādā sfērā! -  Vairākus gadus strādājot reklāmas aģentūrā, ikdienas saskaries ar tipisko `pārdevēju slimību` :) -  stāstīt, stāstīt, stāstīt, stāstīt par... par savu produktu -       m u m s  ir tas un tas, un tas un tas, nemaz nenojaušot, vai klientam maz šīs "pievienotās vērtības" kaut ko nozīmē un vai šajā brīdī atrisina arī  kādu v i ņ a  problēmu vai vajadzību. Bet klients varbūt pieklājīgi ļauj Tev runāt,  klausās Tevī un domā pie sevis : NU UN??? Kas man no tā..??? :) 
Grāmatā pieminēti arī daži mērķi, piemēram,  i n v e s t ē t    s e v ī, būt  d i s c i p l i n ē t a m, sazināties p i r m a j a m un, kas ir ļoti, ļoti būtiski - p a l ī d z ē t    cilvēkiem!  Nu , piemēram : "Palīdzi citiem cilvēkiem sasniegt dzīvē to, ko viņi vēlas, un tu iegūsi visu, ko vēlies pats!"
(P.S. Tieši šis ir viens no aspektiem, kāpēc ir tik patīkami būt Winalite komandā (un tieši šajā komandā!) - kad redzi, ka tik tiešām vari cilvēkiem palīdzēt! Ka sievietes atveseļo sevi un jūtas labāk t.s. kritiskajās dienās, ka daudzi cilvēki atgūst cerību dzīvot citādāk un labāk nekā līdz šim, iegūstot jaunus, fantatiskus draugus un komandu un papildus ienākumus, motivāciju darboties, sapņus un mērķus, ka jaunās meitenes nenodara sev pāri ar nepiemērotām lietām savai higiēnai un veselībai utt.utj!)

Protams, apskatīti dažādi piemēri, kuros noteikti atpazīsiet arī savas kļūdas - bijušās vai varbūt esošās. Padomi utt. Katrā ziņā - jebkuram, kam darbs vairāk vai mazāk saistīts ar cilvēkiem, pārdošanu un virzību tirgū, šo grāmatu noteikti ir vērts turēt pa rokai un ieskatīties ik pa laikam, lai atkal un atkal atsvaidzinātu un piedomātu pie tā, cik daudz Tu savam sarunas biedram    j a u t ā , cik daudz k l a u s i e s, cik daudz d z i r d i un cik tam pretī runā par sevi un savu produktu.
Komentāri (1)  |  2010-02-06 20:36  |  Skatīts: 2076x         Ieteikt draugiem       TweetMe
Krista* - 2010-04-30 09:40
Kolosāla grāmata! Izlasīju! Ļoti lābi uztveramā veidā, valodā. Tāda būtu jādod lasīt visiem , kam darbs ar klientiem!!!


- Pievienot komentāru:

Vārds:

Komentārs:

Drošības kods:

Atpakaļ